Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

-15% su kodu: ENG15
35,36 
Įprasta kaina: 41,60 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
35,36 
Įprasta kaina: 41,60 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 41.6000 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Social sites has emerged out to be one of the prominent platform for social interactions and henceforth it has given an opportunity to academicians, researchers and industry for understanding hidden patterns and dynamics in order to gain several benefits. This book is an honest effort of my doctoral research scholar Ms. Simrat Kaur in the direction of understanding basic concepts and applications of social media analytics. Additionally it provides cutting comparative analysis of various SNS analysis tools. The book also highlights the role of Social Analytics in competitive advantages and predictive analysis.

Informacija

Autorius: Sandeep Kautish, Simrat Kaur Brar, Rana Khudhair Abbas Ahmed,
Leidėjas: LAP LAMBERT Academic Publishing
Išleidimo metai: 2017
Knygos puslapių skaičius: 68
ISBN-10: 3330073527
ISBN-13: 9783330073524
Formatas: 220 x 150 x 5 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Social Media Analytics: A Primer“

Būtina įvertinti prekę