Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

-15% su kodu: ENG15
67,17 
Įprasta kaina: 79,02 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
67,17 
Įprasta kaina: 79,02 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 79.0200 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Dental marketing has dramatically changed in the last decade. In this modern generation, social media become a free platform for marketing the dental practice and it also helps to drive qualified traffic to the dental practice website. The social media networks such as Facebook, Twitter, Google Plus, and LinkedIn present an extraordinary marketing opportunity for dentists who are looking to promote their independent practices. Potential patients are increasingly embracing social networks as an integral part of their everyday lives.

Informacija

Autorius: Monika Kumari, Basavaraj Patthi, Ashish Singla,
Leidėjas: LAP LAMBERT Academic Publishing
Išleidimo metai: 2019
Knygos puslapių skaičius: 96
ISBN-10: 6139444225
ISBN-13: 9786139444229
Formatas: 220 x 150 x 6 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Social Marketing In Dentistry“

Būtina įvertinti prekę