Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Social Accounting for Sustainability: Monetizing the Social Value

-15% su kodu: ENG15
91,15 
Įprasta kaina: 107,23 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
91,15 
Įprasta kaina: 107,23 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 107.2300 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This book deals with the limitations of economic and financial accounting as an appropriate instrument to reflect the real value created or destroyed by an organization. The authors present a sustainable social accounting approach that considers both the social and economic value ¿ Blended Value ¿ generated by an organization for all of its stakeholders. This approach is based on four major theories ¿ Stakeholder Theory, Action Research, Phenomenological Perspective and Fuzzy Logic ¿ and was developed on the basis of a cost-benefit analysis.

Informacija

Autorius: José Luis Retolaza, Maite Ruíz-Roqueñi, Leire San-José,
Serija: SpringerBriefs in Business
Leidėjas: Springer Nature Switzerland
Išleidimo metai: 2015
Knygos puslapių skaičius: 84
ISBN-10: 3319133764
ISBN-13: 9783319133768
Formatas: 235 x 155 x 6 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Social Accounting for Sustainability: Monetizing the Social Value“

Būtina įvertinti prekę