✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅

🚛 CYBER MONDAY! Nemokamas pristatymas nuo 10€ į Venipak paštomatus. Daugiau čia >> 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >> 🔥
Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime

Knygos aprašymas

Klientų atsiliepimai kaip strateginis įrankis.
Koks didžiausias sandėris rinkos tyrime? Jūsų klientų skundai! Klientų skundai gali pažadinti versloves, kai jos nepasiekia savo pagrindinio tikslo – nepatenkina klientų poreikių. Tai atsiliepimų sistema, galinti padėti organizacijoms sparčiai ir neišlaidaujant pakeisti produkciją, aptarnavimo stilių ir prekybos tikslą. Verslovės, nevertinančios savo klientų skundų, kenčia nuo brangiai atsieinančios negatyvių žodinių atsiliepimų reklamos. Pateikdami dešimtis tikrų prasto ir puikaus reagavimo į skundus pavyzdžių, Barlow ir Mølleris parodo, kad, jei kompanijos siekia klientų lojalumo, privalo į skundus žvelgti it į dovanas.

Apie autorius:
Janelle Barlow, filosofijos daktarė, TMI JAV prezidentė, tarptautinės valdymo mokymų ir konsultavimo kompanijos prezidentė. Šiuo metu ji dėsto TMI klientams Jungtinėse Valstijose, Europoje ir Azijoje. Clausas Mølleris yra TMI įkūrėjas ir kompanijų patarėjas, taip pat tęsia tarptautinio pranešėjo karjerą.

Informacija

Autorius: Janelle Barlow, Claus Moller
Leidėjas: Alma littera
Išleidimo metai: 2007
Knygos puslapių skaičius: 280
Formatas: 14x21, minkšti viršeliai
ISBN ar kodas: 9789955246855

Pirkėjų atsiliepimai

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti