✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅
Šiame skaitmeninės animacijos meistriškumo ir praktikos pagrindų kurse pateikiama svarbiausia informacija visiems, kuriuos domina kūrybinė skaitmeninės animacijos pusė.
Mokomoji medžiaga nuosekliai, žingsnis po žingsnio, paaiškina visą animacijos kūrimo procesą, o užduotys leidžia ką tik išmoktus metodus išmėginti praktiškai. Mokysimės kurti televizijai, filmams, kompiuteriniams žaidimams, mobiliesiems telefonams ir mp3 grotuvams pritaikytą animaciją, susipažinsime su dažniausiai sutinkama dvimatės ir trimatės animacijos kūrimo programine įranga.
Pokalbiai su profesionalais paaiškina ir supažindina su tikslais, keliamais konkretiems specialistams. Žengti animacijos kūrėjo keliu jums padės ir verslo paslaptys, informacija ir patarimai kaip kopti karjeros laiptais. Gausite pakankamai žinių, kad galėtumėte pats kurti animaciją, dirbti mažoje įmonėje ar vienoje didžiausių animacijos studijų pasaulyje.
Knygos „Skaitmeninės animacijos pagrindai“ autorius Andy Wyatt animacijos versle dirba jau 20 metų. Jis animavo Vėžliukus Nindzes (Teenage Mutant Ninja Turtles), turėjo nuosavą studiją, kūrė animaciją televizijai ir internetui, režisavo didžiausius BBC, Teletoon ir Aardman šou, daug rašė, skaitė paskaitas animacijos temomis. Šiuo metu jis vadovauja animacijos katedrai Falmuto universiteto koledže Anglijoje.
Autorius: | Andy Wyatt |
Leidėjas: | Žara |
Išleidimo metai: | 2011 |
Knygos puslapių skaičius: | 144 |
Formatas: | 22x22, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9789986342595 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti