✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅

🚛 Nemokamas pristatymas nuo 20€ į paštomatus. Daugiau čia >> 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >> 🔥

Skaitmeninė rinkodara. Naujausių laikų reklamos ir pardavimų strategijos (knyga su defektais)

Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime

Knygos aprašymas

Ryan Holiday – bestselerių autorius, rinkodaros guru, kurio knygos vos pasirodžiusios tampa bestseleriais. Leidinys „Skaitmeninė rinkodara. Naujausių laikų reklamos ir pardavimų strategijos“ rekomenduojamas visiems, besidomintiems reklama, rinkodara, marketingo naujovėmis, ypač tiems, kurie šiame pasaulyje yra naujokai arba sukasi seniai, tačiau ne visada spėja sekti naujausias tendencijas.

Knyga „Skaitmeninė rinkodara. Naujausių laikų reklamos ir pardavimų strategijos“ nėra dar vienas eilinis vadovėlis apie jau daugeliui žinomas tiesas. Jūsų laukia visiškai naujas požiūris į verslo vystymą. Autorius apie rinkodarą kalba iš naujųjų laikų perspektyvos. Sprendimai, kurie puikiai veikė prieš dešimt metų ar net pernai, šiandien jau yra pasenę, o rinkodara persipina su kitomis verslo vystymo sritimis, kurios seniau buvo laikomos savarankiškomis.

Anksčiau buvo kuriami produktai, kuriuos reklamos skyrius padėdavo parduoti. Tačiau šiandien autorius klausia, ar tikrai reikia išnaudoti rinkodaros specialistus tam, kad jie parduotų tai, ko nereikia, jei šie žmonės gali bendradarbiauti kurdami produktus, kurių norės visi.

„Skaitmeninė rinkodara. Naujausių laikų reklamos ir pardavimų strategijos“ skirta besidomintiems verslo pasaulio aktualijomis. Autorius laužo nusistovėjusius stereotipus.

Pavyzdžiui, iki šiol tikima, kad nugali tas, kas pirmasis įveda naują produktą į rinką, tačiau pasak Ryan Holiday laimi tie, kurie pristato poreikius atitinkantį produktą.

Dar vienas rinkodaros mitas teigia, kad svarbu pritraukti kuo įmanoma daugiau žmonių, tačiau šioje knygoje rašoma, kad daug naudingiau orientuotis į suinteresuotą tikslinę grupę bei ugdyti jų lojalumą.

Be to, pasak autoriaus, rinkodaros strategijai nereikia milžiniškų investicijų, nes pakanka dirbti su rinkodaros inžinieriumi, kuris padės į planą įtraukti vartotojus, kurie patys taps marketingo įrankiais.

Dažna kompanijų klaida yra tikėjimas, kad rinkodaros specialistas privalo pritraukti potencialių pirkėjų ir tuo jo darbas užsibaigia. Tačiau knyga „Skaitmeninė rinkodara. Naujausių laikų reklamos ir pardavimų strategijos“ atskleis, kodėl svarbu klientus išlaikyti ir dirbti dėl jų pasitenkinimo. Laimingas klientas pats tampa ilgalaikio rinkodaros plano dalimi.

Šiandien visi žino kompanijas „Dropbox“, „Mailbox“, „Pinterest“, „Facebook“, „Evernote“ ir „Snapchat“. Kone kiekvienas bent kartą naudojosi jų kuriamais produktais. Tačiau ar žinojote, kad šiuos verslo gigantus vienija tai, kad jie kažkada suabejojo tradiciniais rinkodaros sprendimais ir su labai mažu biudžetu sugebėjo tapti tuo, kas šiandien uždirba milijardus ir diktuoja savo sąlygas. Visos šios kompanijos savo veiklos pradžioje atsisakė tradicinėmis laikomų priemonių: spaudos pranešimų bei televizijos reklamų. Rinkodaros inžinieriai ėmėsi inovatyvių sprendimų, kuriuos ir aptaria autorius.

Informatyvi ir nesudėtingai parašyta knyga kviečia imtis iniciatyvos ir veikti, nes turint mažai, tikrai įmanoma pasiekti daug. Labai daug.

Ryan Holiday – yra žiniasklaidos strategas ir žinomas autorius, rašantis apie strategijas ir verslą. Vos devyniolikos jis nusprendė apleisti savo studijas ir nerti į praktikos pasaulį. Vaikinas konsultavosi su verslo strategais, bestselerių autoriais, garsiais, sėkmės pasiekusiais atlikėjais. Rayn Holiday dirbo „American Apparel“ rinkodaros vadovu, o jo taikomas strategijas nagrinėjo ir savo veikloje taikė „Google“, „Twitter“ ir kitos kompanijos bei aprašė prestižiniai verslo leidiniai.

Daugiau nei dešimt metų autorius kuria saviugdos ir verslo temų tinklaraštį. Be to jis rašo „New York Times“, „USA Today“, „New York Observer“, „Boing Boing“, „Forbes“, „Columbia Journalism Review“ ir kitiems leidiniams. Ryan Holiday leidžiamą naujienlaiškį prenumeruoja keli šimtai tūkstančių žmonių. Kiekvienas naujas prenumeratorius gauna PDF straipsnių rinkinį, kuris padeda tapti produktyvesniems, strategiškesniems ir sėkmingesniems.

Sudomino trumpas aprašymas? Kviečiame knygą įsigyti internetu ir nerti į rinkodaros pasaulio užkulisius. Pirkti online rasite ir daugiau verslo strategijos ir kitų žanrų knygų. Saviugda, įdomūs siužetai, veikėjų patirtys? Galime pasiūlyti visko, o daugybė šių leidinių kainuoja pigiau, nes dažnai rengiame išpardavimus bei akcijas. Prieš rinkdamiesi pasidomėkite apžvalgomis bei atsiliepimais, taip pat atsižvelkite į santrauką, aprašymą, puslapių skaičių bei pavartykite ištraukas.



TURINYS

ĮVADAS Į SKAITMENINĘ RINKODARĄ

PIRMAS ŽINGSNIS. VISKAS PRASIDEDA NUO PRODUKTO TINKAMUMO RINKAI / 29

ANTRAS ŽINGSNIS. KAIP RASTI TINKAMĄ PLĖTROS METODĄ / 45

TREČIAS ŽINGSNIS. VIRUSINĖ RINKODARĄ. VIENĄ PAVERSKITE DVIEM, O DU-KETURIAIS / 61

KETVIRTAS ŽINGSNIS. UŽBAIGTI CIKLĄ: IŠLAIKYMAS IR OPTIMIZACIJA / 75

MANO VIRSMAS: ŽINIŲ TAIKYMAS PRAKTIKOJE / 91

SPECIALUS PRIEDAS / 104

SKAITMENINĖS RINKODAROS TERMINŲ ŽODYNĖLIS / 113

DAŽNAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI / 125

TAPTI RINKODAROS INŽINIERIUMI. KITI ŽINGSNIAI / 137

PADĖKA / 141

Informacija

Autorius: Ryan Holiday
Leidėjas: Tobulėjimo projektai
Išleidimo metai: 2018
Knygos puslapių skaičius: 144
Formatas: 15x21, kieti viršeliai
ISBN ar kodas: 9786098210071

Pirkėjų atsiliepimai

Atsiliepimai išfiltruojami pasirinkus eilutę

5 3
4 1
3 0
2 0
1 0
4.8 4 atsiliepimai
Rašyti atsiliepimą

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti

2021-07-27

Super!!! Labai gera knyga, parodanti daugybę kitų rinkodaros galimybių.

2021-07-26

Rinkodara nėra kažkas, ką darote produkto pabaigoje, ji yra persipynusi visais kūrybinio proceso aspektais. Įdomi knyga. Priverčia pamąstyti.

2021-07-22

vertinga knyga, ypač visai žaliems, tokiems kaip aš, kurie jokių moklsu su tuo nėra studijavę, bet gyvenime prisireikia gilesnių žinių.

2021-07-20

Sprendimai, kurie puikiai veikė prieš dešimt metų ar net pernai, šiandien jau yra pasenę, o rinkodara persipina su kitomis verslo vystymo sritimis, kurios seniau buvo laikomos savarankiškomis.
Na tikrai bus įdomu, knyga 2018 metų , tai kaip tie 3metai?