✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅

🚛 Nemokamas pristatymas nuo 20€ į paštomatus. Daugiau čia >> 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >> 🔥
-15% su kodu: NAUJIENA
8,75 
Įprasta kaina: 10,29 
-15% su kodu: NAUJIENA
Kupono kodas: NAUJIENA
Akcija baigiasi: 2024-11-29
-15% su kodu: NAUJIENA
8,75 
Įprasta kaina: 10,29 
-15% su kodu: NAUJIENA
Kupono kodas: NAUJIENA
Akcija baigiasi: 2024-11-29
-15% su kodu: NAUJIENA
2024-11-30 10.29 InStock
Knygą turime sandėlyje
Nemokamas pristatymas į paštomatus lapkričio 26 d. užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Mokomoji knyga „Skaitmeninė komunikacija“ yra skirta supažindinti studentams su įrankių įvairove, mąstymo modeliais ir pagrindiniais skaitmeninės komunikacijos principais, leidžiančiais atsirinkti tinkamiausius įrankius savo organizacijai ir tikslinėms grupėms.

Knygoje pristatomas struktūrinis požiūris į skaitmeninę komunikaciją – skaitmeninės komunikacijos plano turinys, kanalai, matavimo ir testavimo strategijos. Taip pat aprašomas socialinės medijos kanalų auditas, pateikiama rinkos ir vartotojų tyrimų analizė, detalizuojamas rinkos tendencijų stebėjimas, įžvalgų apie vartotojus rinkimas, remiantis pirminiais ir antriniais duomenų rinkimo metodais. Didelis dėmesys skiriamas vartotojų personoms, patirties žemėlapiams kurti, analizuojamas prekės ženklo dizainas ir elementai, remiantis istorijų pasakojimo, vartotojų įtikinimo, tekstų rašymo principais. Nagrinėjami aktualūs skaitmeninės komunikacijos įrankiai – paieškos sistemų ir socialinių tinklų rinkodara, pabrėžiant reklamos platformos „Google Ads“, paieškos sistemos optimizavimo, pakartotinės rinkodaros taikymo principus. Taip pat supažindinama su nuomonės formuotojų rinkodara, etikos klausimais skaitmeninės komunikacijos valdymo kontekste.

Kiekvieno skyriaus pabaigoje yra pateikiamos žinioms praktiškai pritaikyti skirtos užduotys ir papildomi studijų šaltiniai, leidžiantys įsigilinti į teorinius aspektus.

Informacija

Autorius: Gintarė Gulevičiūtė, Monika Mačiulienė
Leidėjas: Vilniaus Gedimino technikos universitetas
Išleidimo metai: 2024
Knygos puslapių skaičius: 90
Formatas: 15x21, minkšti viršeliai
ISBN ar kodas: 9786094763694

Pirkėjų atsiliepimai

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti