Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Shaping China¿s Global Imagination: Branding Nations at the World Expo

-15% su kodu: ENG15
74,78 
Įprasta kaina: 87,98 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
74,78 
Įprasta kaina: 87,98 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 87.9800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

A comprehensive discussion of how countries embrace branding as a crucial element in their pursuit of soft power and why certain nation-branding efforts succeed while others fail through the example of the 2010 World Expo in Shanghai.

Informacija

Autorius: J. Wang
Serija: Palgrave Macmillan Series in Global Public Diplomacy
Leidėjas: Palgrave Macmillan US
Išleidimo metai: 2015
Knygos puslapių skaičius: 228
ISBN-10: 1349472360
ISBN-13: 9781349472369
Formatas: 216 x 140 x 13 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Shaping China¿s Global Imagination: Branding Nations at the World Expo“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Shaping China¿s Global Imagination: Branding Nations at the World Expo“