Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Service Quality Insights from Banking Sector

-15% su kodu: ENG15
67,17 
Įprasta kaina: 79,02 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
67,17 
Įprasta kaina: 79,02 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 79.0200 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This book provides a conceptual understanding of service quality and customer satisfaction in Indian Banking sector. It covers extensive literature review on service quality in banking .This book will be useful for PhD Scholars, Researchers and Academicians.This book is invaluable for anyone studying service quality in Banking Sector. Content of the book has been developed to fully support the researchers to conduct literature review.

Informacija

Autorius: Mamta Brahmbhatt
Leidėjas: LAP LAMBERT Academic Publishing
Išleidimo metai: 2014
Knygos puslapių skaičius: 100
ISBN-10: 3659663433
ISBN-13: 9783659663437
Formatas: 220 x 150 x 6 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Service Quality Insights from Banking Sector“

Būtina įvertinti prekę