Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Service Quality in Retail Banking in Jharkhand State

-15% su kodu: ENG15
48,81 
Įprasta kaina: 57,42 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
48,81 
Įprasta kaina: 57,42 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 57.4200 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

The book ¿Service Quality in Retail Banking in Jharkhand state¿ is the pilot research of academic project which explains the identification and review of the key dimensions of service quality in retail banking and to find out ways for the improvement of service quality of these banks. It consists of brief description of key dimensions of banking services which measures the quality of services provided by major commercial banks in Jharkhand state.

Informacija

Autorius: Rajesh Kumar
Leidėjas: LAP LAMBERT Academic Publishing
Išleidimo metai: 2013
Knygos puslapių skaičius: 76
ISBN-10: 3659500976
ISBN-13: 9783659500978
Formatas: 220 x 150 x 5 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Service Quality in Retail Banking in Jharkhand State“

Būtina įvertinti prekę