Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Service Orientation

-15% su kodu: ENG15
138,13 
Įprasta kaina: 162,51 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
138,13 
Įprasta kaina: 162,51 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 162.5100 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Companies face major challenges as they seek to flourish in competitive global markets, fuelled by developments in technology, from the Internet to grid computing and Web services. In this environment, service orientation - aligning business processes to the changing demands of customers - is emerging as a highly effective approach to increasing efficiency. Here, Paul Allen provides an accessible introduction to service orientation, showing how it works and highlighting the benefits it can deliver. Packed with valuable insights, the book will be essential reading for CIOs, IT architects and senior developers.

Informacija

Autorius: Paul Allen
Leidėjas: Cambridge University Press
Išleidimo metai: 2006
Knygos puslapių skaičius: 362
ISBN-10: 0521843367
ISBN-13: 9780521843362
Formatas: 250 x 175 x 24 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Service Orientation“

Būtina įvertinti prekę