Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Service Encounters in Tourism, Events and Hospitality: Staff Perspectives

-15% su kodu: ENG15
67,58 
Įprasta kaina: 79,51 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
67,58 
Įprasta kaina: 79,51 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 79.5100 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

This book offers insights into the demands made on staff in service encounters in tourism, events and hospitality roles. It hinges upon storied incidents offered by workers about which the reader can reflect and apply theoretical knowledge. Each chapter includes learning objectives, questions and summaries.

Informacija

Autorius: Miriam Firth
Serija: Aspects of Tourism
Leidėjas: Channel View Publications
Išleidimo metai: 2020
Knygos puslapių skaičius: 210
ISBN-10: 1845417267
ISBN-13: 9781845417260
Formatas: 234 x 156 x 12 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Service Encounters in Tourism, Events and Hospitality: Staff Perspectives“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Service Encounters in Tourism, Events and Hospitality: Staff Perspectives“