Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Sensory Marketing: An Introduction

-15% su kodu: ENG15
306,49 
Įprasta kaina: 360,58 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
306,49 
Įprasta kaina: 360,58 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 360.5800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Authored by Bertil Hultén, one of the world's leading professors of sensory marketing, this text brilliantly explains the techniques through which a sensory experience can be created to surround a consumer, not only to increase the chance of an immediate sale but perceptions of the product which play into a customer's return and brand loyalty for the future.

Informacija

Autorius: Bertil Hultén
Leidėjas: SAGE Publishing Ltd
Išleidimo metai: 2020
Knygos puslapių skaičius: 242
ISBN-10: 1526423243
ISBN-13: 9781526423245
Formatas: 250 x 175 x 18 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Sensory Marketing: An Introduction“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Sensory Marketing: An Introduction“