Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Self Service Banking Technologies: Understanding Customer Satisfaction

-15% su kodu: ENG15
48,81 
Įprasta kaina: 57,42 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
48,81 
Įprasta kaina: 57,42 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 57.4200 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This book offers a conceptual and empirical understanding of self-service banking technologies India. It covers extensive theoretical framework. This book provides current state of technology in banking, IT related services in banking and information technology advancements. Content of the book has been developed to fully support the researchers to conduct primary data analysis. This book will be useful to Ph.D. scholars, researchers and academicians. This book provides valuable insights to anyone studying self-service banking technologies India.

Informacija

Autorius: Neelam Chugh, Mamta Brahmbhatt,
Leidėjas: LAP LAMBERT Academic Publishing
Išleidimo metai: 2018
Knygos puslapių skaičius: 68
ISBN-10: 6139957648
ISBN-13: 9786139957644
Formatas: 220 x 150 x 5 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Self Service Banking Technologies: Understanding Customer Satisfaction“

Būtina įvertinti prekę