✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅
Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Monografijoje apibrėžtos šeimoje netektį patyrusių vaikų internalizuotos socialinės-dorovinės vertybės ir išskirti jų raiškos empiriniai požymiai, padedantys įvertinti šių vertybių internalizacijos lygmenis elgesio bei emociniu aspektais. Atskleisti svarbiausi šeimoje netektį patyrusių vaikų (7–11 metų) socializacijos veiksniai (šeimoje patirta netektis, vaiko statusas klasėje, vaiko poreikio identifikuoti save raiška per jo požiūrį į šeimą ir joje patirtą netektį, į mokyklą, į savo padėtį klasėje ir į save), orientuojantys ugdytojus tokių vaikų socializacijos problemas mokykloje spręsti tinkamiau. Eksperimentu taip pat patikrintos ir įvertintos esminės pedagoginės pagalbos strategijos, kuriomis siekta padėti netektį šeimoje patyrusiems 11 metų vaikams įgyti palankų statusą klasėje ir padėti jiems patenkinti savęs identifikavimo poreikį. Monografija skirta aukštųjų mokyklų socialinių mokslų srities (edukologijos, pedagoginės ir organizacinės psichologijos, socialinio darbo, vaiko teisių apsaugos specialybių) bakalauro, magistro ir doktorantūros studijų programų studentams bei ugdytojams.
Autorius: | Tomas Butvilas |
Leidėjas: | Mykolo Romerio universitetas |
Išleidimo metai: | 2008 |
Knygos puslapių skaičius: | 191 |
Formatas: | 15x22, kieti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 70400731 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti