Sales and Marketing for Travel and Tourism Industry

-15% su kodu: ENG15
287,89 
Įprasta kaina: 338,69 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
287,89 
Įprasta kaina: 338,69 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 338.6900 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Marketing plays a crucial role in tourism. It is one of the factors which add to the progress of tourism of any destination. This book aims to bring to the readers diverse aspects of sales and marketing which eventually affect the tourism industry like promotion, infrastructure, quality of tourism services, security and convenience, urban tourism, etc. The researches presented in this book will keep students and professionals updated with the latest developments and concepts in this field.

Informacija

Leidėjas: Willford Press
Išleidimo metai: 2016
Knygos puslapių skaičius: 246
ISBN-10: 1682851982
ISBN-13: 9781682851982
Formatas: 286 x 221 x 18 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Sales and Marketing for Travel and Tourism Industry“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Sales and Marketing for Travel and Tourism Industry“