✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅
Praktikoje sprendžiantiems rinkodaros tyrimų problemas svarbu ne tik teorinės ir metodinės žinios, kurios išsamiai pateikiamos lietuvių autorių V.Pranulio, A.Pajuodžio, S.Urbonavičiaus, R.Virvilaitės vadovėlyje „Marketingas“ ir V.Pranulio vadovėlyje „Marketingo tyrimai“, bet ir tyrėjui reikalingi praktiniai įgūdžiai. Siekiant palengvinti rinkodaros tyrimų vadovėliuose pateikiamų temų supratimą ir įsisavinimą, šiame leidinyje praktinės užduotys pateikiamos tapačiai V.Pranulio vadovėlyje „Marketingo tyrimai“ nagrinėjamoms temoms.
Manytume, kad leidinys pravers ne tik studijuojantiems rinkodaros tyrimų modulį, bet ir verslininkams, vykdantiems rinkodaros tyrimų projektus.
Autorius: | Renata Žvirelienė |
Leidėjas: | KTU leidykla Technologija |
Išleidimo metai: | 2007 |
Knygos puslapių skaičius: | 60 |
Formatas: | 15x21, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9789955252337 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti