Užsisakykite iki gruodžio 23d. 15:30 val. ir atsiimkite užsakymus pirmadienį iki 16 val. - patogupirkti.lt sandėlyje Vilniuje, Kalvarijų g. 143 Daugiau  ČIA >>

Šventinės dovanos mobile 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >>  🔥

Rinkodaros knygų rinkinys (4 knygos už 2 knygų kainą)

Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime

Knygos aprašymas

Naujosios rinkodaros ir viešųjų ryšių taisyklės



Knyga "Naujosios rinkodaros ir viešųjų ryšių taisyklės" jums parodys, kaip išlikti kreivės viršuje ir pranokti savo konkurentus išnaudojant visą internetinių viešųjų ryšių, rinkodaros ir bendravimo su klientais potencialą. Jei norite, kad jūsų verslas klestėtų, pamirškite tradicijas ir laikykitės naujųjų rinkodaros ir viešųjų ryšių taisyklių.

Išmintingi rinkodarininkai, norintys su pirkėjais bendrauti tiesiogiai, tapti matomi žiniatinklyje ir padidinti pardavimus, čia ras viską, ko reikia, kad galėtų pritaikyti naująsias taisykles.


Vertė Eglė Podčašinskienė


Rinkodara "Iš lūpų į lūpas"



Vartotojiškame pasaulyje, kuriame viešpatauja visuotinė komunikacija (sočiai netvvorking), MySpace, tinklaraščio žinutės (blogs) ir podkastingas (podcasting), senasis rinkodaros modelis nebetinka. Galima drąsiai teigti: iš anksto parinktos, užsakytos pokalbių temos jau neįdomios, dominuoja gyvas žodis. Nors daug dėmesio buvo skiriama reklamos kūrimo technikai, tik išmaningiausi rinkodaros specialistai išmoko meistriškai pateikti informaciją - o be jos net įspūdingiausia reklama greitai išsisemtų.


Taigi šiandieninėje rinkodaroje stengiamasi patraukti pokalbiais. Gera rinkodara jau nereiškia pataikavimo, viliojimo, įtikinėjimo - ji reiškia prasmingą informaciją. Ir nors daugelis įmonių mano, kad tikslą galima pasiekti didžiules lėšas skiriant brangioms kampanijoms ir išradingiems šūkiams, iš tikrųjų joms reikia išmokti įsiklausyti į savo klientus naujais būdais, kurti naujas idėjas ir permąstyti savo rinkodaros informacijos strategijas. Šioje knygoje pateikiamos priemonės ir nurodymai, kaip suformuoti suvokimą, įkvėpti pasitikėjimą ir entuziazmą, kad Jūsų klientai nuolat kalbėtų apie Jūsų prekes ir jas pirktų.


Šios knygos "Rinkodara "Iš lūpų į lūpas" autorė, rinkodaros specialistė Lois Kelly, padėjo milijardų dolerių vertės kompanijoms, tokioms kaip „FedEx" ir „Microsoft", iš pagrindų pakeisti savo rinkodara ir komunikavimo būdus, kad klientai greičiau suvoktų tai, ką jos sako, patikėtų jų gaminių išskirtinumu ir svarbiausia - norėtų juos pirkti. Šioje knygoje pateikiama praktinių patarimų, kaip klausytis klientų, kaip nustatyti, kas jiems svarbu, ir paskui taip pateikti informaciją, kad ji išties rastų atgarsį ir įvėptų pokalbį. Šioje knygoje gausu nuostabių pavyzdžių, kaip veikia „iš lūpų į lūpas" rinkodara, patarimų, kaip rasti įdomią pokalbio temą, kuri patrauktų Jūsų klientus ir pakeltų Jūsų rinkodara į visiškai naują lygmenį.

 

Iš anglų kalbos vertė Leonas Tamas


Ženklodara mirė. Tegyvuoja ženklodara!



Knygoje "Ženklodara mirė. Tegyvuoja ženklodara" naujai vertinama prekės ženklo samprata šiandienos rinkoje – plačiai vartojamos ženklodaros priemonės geriausiu atveju yra menkavertės – ir atskleidžiama nauja svarbiausia priemonė gyvenimo būdui keisti.

 

Įtakingiausios pasaulio įmonės dabar imasi postreklamos strategijos, atsisako pasenusio požiūrio ir investuoja į pačias naujausias alternatyvas. Revoliucijai vadovauja Johnas Grantas - St Luke įkūrėjas, The New Marketing Manifesto (Naujosios rinkodaros manifestas) bei After Image (Po įvaizdžio) autorius ir pramuštgalvis, kurio radikalus mąstymas turėjo įtakos ištisai kartai.

 

Grantas vėl užsimojo priblokšti reklamos pramonę. Knygoje "Ženklodara mirė. Tegyvuoja ženklodara!" jis naujai vertina prekės ženklo sampratą šiandienos rinkoje – parodo, kad plačiai vartojamos ženklodaros priemonės pavyzdžiui, USP, prekės ženklo esmė ir kultūrinių tendencijų tyrimai geriausiu atveju yra menkaverčiai, – ir atskleidžia naują svarbiausią priemonę gyvenimo būdui keisti. Knygos šerdį sudaro „prekių ženklo molekulės“ samprata, struktūrinis modelis, prie kurio visada galite durstyti naujas idėjas, kad neatsiliktumėte nuo kintančios kultūros. Vardydamas 32 pagrindines prekės ženklų idėjų rūšis, Grantas pateikia praktinių priemonių, kurias naudodami galime dailinti, atnaujinti, stiprinti ir vystyti savo prekių ženklus.

 

Naujoji smulkiais verslininkais virtusių rinkodaros specialistų karta paėmė valdžią ir – siūlydama naujas produktų idėjas, raiškos priemones ir naują mąstymą – iš esmės pakeitė vartotojų patirtį. Ši knyga – kelionių vadovas po pasaulį, kuriame įvaizdis nublanksta prieš naujoves ir viską lemia poveikis.  

 

Iš anglų kalbos vertė Gabrielė Gailiūtė



Gravitacinė rinkodara



Kiekvienas verslininkas pasaulyje turėtų nusipirkti keletą knygos "Gravitacinė rinkodara. Mokslas, kaip pritraukti pirkėjus" egzempliorių ir visada juos laikyti šalia... 

Kodėl? Todėl, kad tai yra perversmą sukelianti knyga, kuri akimirksniu gali pakeisti jo verslą!

 

Knyga "Gravitacinė rinkodara. Mokslas, kaip pritraukti pirkėjus" pateikia naujoviškus būdus išsiskirti iš minios ir pritraukti būtent tuos klientus, kurių jūs norite, kurių jums reikia ir kokių nusipelnote. "Gravitacinė rinkodara" yra jūsų vedlys, padedantis patenkinti nuolat besikeičiančius vartotojų poreikius.

 

Knygoje mokoma, kaip akimirksniu užmegzti emocijomis paremtus savitarpio santykius. 

Čia nėra bandymų laimėti apdovanojimus už kūrybingumą. Čia yra tik primygtinis raginimas sukurti įtikinamą savo žinios pasiuntimo būdą, kuris pakeičia žmonių mąstyseną.


Iš anglų kalbos vertė Kęstutis Mickus

 

Informacija

Leidėjas: Verslo žinios
ISBN ar kodas: 5_RINKODAROS_

Pirkėjų atsiliepimai

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti