Ši mokymo priemonė skirta kolegijų studentams, ji parengta pagal aukštųjų neuniversitetinių studijų programą.
Leidiniu galėtų naudotis kolegijų studentai, studijuojantys verslo vadybą, buhalterinę apskaitą ir kitas tokio pobūdžio specialybes. Rinkodara mus supa visur, ji nėra vien tik reklama ir pardavimas. Klasikinė rinkodara - tai priemonių kompleksas, kuris rinkos dalyviui padeda pažintoje aplinkoje susiorientuoti ką ir kiek gaminti, kam ir kaip siūlyti. Rinkodara privalo keistis, kad neatsiliktų nuo pasaulio raidos, bet pagrindiniai jos teiginiai lieka stabilūs. Leidinio tikslas yra gana glaustai ir suprantamai kolegijų studentams pateikti pagrindinius rinkodaros principus.
Turinys:
1. RINKODAROS TURINYS, SISTEMA IR STUDIJOS
2. RINKODAROS APLINKOS
3.RINKA
4. VARTOTOJŲ ELGESIO TYRIMAS
5. PREKĖ
6. KAINA
7. TIEKIMAS IR LOGISTIKA
8. RĖMIMAS
9. RINKODAROS INFORMACIJA IR TYRIMAI
10. RINKODAROS PLANAVIMAS IR KONTROLĖ
11. RINKODAROS STRATEGIJA
12. RINKODAROS VEIKLOS ORGANIZAVIMAS
13. PASLAUGŲ RINKODARA
14. TARPTAUTINĖ RINKODARA IR JOS TIPAI
Autorius: | Rimgaudas Dudėnas |
Leidėjas: | Lucilijus |
Išleidimo metai: | 2006 |
Knygos puslapių skaičius: | 200 |
ISBN ar kodas: | 9789955655844 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti