Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Review of Marketing Research

-15% su kodu: ENG15
305,17 
Įprasta kaina: 359,02 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
305,17 
Įprasta kaina: 359,02 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 359.0200 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

This volume provides case studies, analysis and frameworks, reviews key studies and techniques, offers theoretical explanations, identifies unanswered questions and research opportunities, and discusses significant managerial and policy implications as well as incorporating insights from multidisciplinary literatures in an integrative manner.

Informacija

Leidėjas: Emerald Group Publishing Limited
Išleidimo metai: 2010
Knygos puslapių skaičius: 332
ISBN-10: 0857244752
ISBN-13: 9780857244758
Formatas: 240 x 161 x 22 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Review of Marketing Research“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Review of Marketing Research“