Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Rethinking the Media Audience: The New Agenda

-15% su kodu: ENG15
135,65 
Įprasta kaina: 159,59 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
135,65 
Įprasta kaina: 159,59 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 159.5900 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Pertti Alasuutari provides a state-of-the-art summary of the field of audience research. With contributions from Ann Gray, Joke Hermes, John Tulloch and David Morley, a case is presented for a new agenda to account for the role of the media in everyday life. Only this new agenda, they suggest, can adequately account for our ubiquitous, highly reflexive, participation in modern media culture. Offering a thorough survey of audience research this volume also offers a provocative pointer to future directions and trends in reception research and qualitative analysis.

Informacija

Leidėjas: Sage Publications UK
Išleidimo metai: 1999
Knygos puslapių skaičius: 224
ISBN-10: 0761950710
ISBN-13: 9780761950714
Formatas: 234 x 156 x 12 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Rethinking the Media Audience: The New Agenda“

Būtina įvertinti prekę