Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Rethinking Media, Religion, and Culture

-15% su kodu: ENG15
243,57 
Įprasta kaina: 286,55 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
243,57 
Įprasta kaina: 286,55 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 286.5500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

The growing connections between media, culture and religion are increasingly evident in contemporary society, but until now have rarely been theoretically linked.

The contributors to this volume effectively combine these areas into a coherent whole. The issues they examine include: the decline of religious institutions during the late twentieth century; the increasing autonomy and individualized practice of religion; and the surge of media and media-based icons that are often imbued with religious qualities, and the ensuing effect on cultural practices.

Informacija

Autorius: Stewart M. Hoover, Knut Lundby,
Leidėjas: Sage Publications
Išleidimo metai: 1997
Knygos puslapių skaičius: 344
ISBN-10: 076190171X
ISBN-13: 9780761901716
Formatas: 229 x 152 x 20 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Rethinking Media, Religion, and Culture“

Būtina įvertinti prekę