Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Rethinking Marketing: Towards Critical Marketing Accountings

-15% su kodu: ENG15
145,94 
Įprasta kaina: 171,69 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
145,94 
Įprasta kaina: 171,69 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 171.6900 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This unique and comprehensive reflection on marketing as a field of study, research and practice proposes new ways forward for the discipline and the profession.Rethinking Marketing provides a challenging and stimulating coverage of a broad range of key issues in contemporary marketing - such as marketing philosophy, marketing ethics, the marketing profession, and marketing teaching and research - through an innovative dialogue among some of the most renowned international scholars in the field. As such it sets the stage for the further advancement of the field.

Informacija

Leidėjas: Sage Publications UK
Išleidimo metai: 1998
Knygos puslapių skaičius: 292
ISBN-10: 0803974914
ISBN-13: 9780803974913
Formatas: 234 x 156 x 16 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Rethinking Marketing: Towards Critical Marketing Accountings“

Būtina įvertinti prekę