Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Retail Marketing Strategy: Planning, Implementation, and Control

-15% su kodu: ENG15
181,47 
Įprasta kaina: 213,49 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
181,47 
Įprasta kaina: 213,49 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 213.4900 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

"Samli provides an academic rather than a practical day-to-day approach to retailing, and his book may help move retailing toward the mainstream of academic research and interest. . . . The author incorporates good references and an overview of many theories that can be applied in an academic retail setting. Recommended for advanced undergraduate, graduate, and professional collections." Choice

Informacija

Autorius: A. Coskun Samli
Leidėjas: Praeger
Išleidimo metai: 1989
Knygos puslapių skaičius: 378
ISBN-10: 0899302491
ISBN-13: 9780899302492
Formatas: 235 x 157 x 27 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Retail Marketing Strategy: Planning, Implementation, and Control“

Būtina įvertinti prekę