Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Research on International Service Marketing

-15% su kodu: ENG15
299,01 
Įprasta kaina: 351,78 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
299,01 
Įprasta kaina: 351,78 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 351.7800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

A truly international perspective emerges on the nature of service marketing across borders, as well as the internationalization strategies of service providers. This volume explores the research in international service marketing through the eyes of scholars from eight different countries on three continents.

Informacija

Leidėjas: Jai Press Inc.
Išleidimo metai: 2005
Knygos puslapių skaičius: 208
ISBN-10: 0762311851
ISBN-13: 9780762311859
Formatas: 240 x 161 x 16 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Research on International Service Marketing“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Research on International Service Marketing“