Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Research Methods in Tourism, Hospitality and Events Management

-15% su kodu: ENG15
140,96 
Įprasta kaina: 165,84 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
140,96 
Įprasta kaina: 165,84 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 165.8400 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

A step-by-step approach to guide students through the whole research process, from initial ideas, through to writing up and presenting the findings.

Informacija

Autorius: Paul Brunt, Susan Horner, Natalie Semley,
Leidėjas: SAGE Publications Ltd
Išleidimo metai: 2017
Knygos puslapių skaičius: 362
ISBN-10: 1473919150
ISBN-13: 9781473919150
Formatas: 235 x 191 x 20 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Research Methods in Tourism, Hospitality and Events Management“

Būtina įvertinti prekę