Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Remote Service Technology Perception and its Impact on Customer-Provider Relationships: An Empirical Exploratory Study in a B-to-B-setting

-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 84.6800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Stefanie Paluch employs multiple qualitative methods to explore the perception of remote services and its impact on customer-provider relationships in USA, Germany and Sweden. She develops a comprehensive model about customers¿ holistic remote service experience and derives theoretical propositions that reflect main influence factors.

Informacija

Autorius: Stefanie Paluch
Serija: Applied Marketing Science / Angewandte Marketingforschung
Leidėjas: Gabler Verlag
Išleidimo metai: 2011
Knygos puslapių skaičius: 440
ISBN-10: 3834931004
ISBN-13: 9783834931009
Formatas: 210 x 148 x 24 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Remote Service Technology Perception and its Impact on Customer-Provider Relationships: An Empirical Exploratory Study in a B-to-B-setting“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Remote Service Technology Perception and its Impact on Customer-Provider Relationships: An Empirical Exploratory Study in a B-to-B-setting“