Užsisakykite iki gruodžio 23d. 15:30 val. ir atsiimkite užsakymus pirmadienį iki 16 val. - patogupirkti.lt sandėlyje Vilniuje, Kalvarijų g. 143 Daugiau  ČIA >>

Šventinės dovanos mobile 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >>  🔥
-10% su kodu: PATOGU
21,95 
Įprasta kaina: 24,39 
-10% su kodu: PATOGU
Kupono kodas: PATOGU
Akcija baigiasi: 2024-12-28
-10% su kodu: PATOGU
21,95 
Įprasta kaina: 24,39 
-10% su kodu: PATOGU
Kupono kodas: PATOGU
Akcija baigiasi: 2024-12-28
-10% su kodu: PATOGU
2024-12-31 24.39 InStock
Knygą turime sandėlyje
Nemokamas pristatymas į paštomatus gruodžio 27 d. užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Mokomojoje knygoje „REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo“ apžvelgiama reklamos istorija ir teorija, analizuojamos reklamos priemonių ir kampanijų efektyvumas, poveikis vartotojui, pateikiami praktiniai pavydžiai ir užduotys. Kadangi reklamos rinka yra labai didamiška, leidinyje apžvelgiamos ne tik tradicinės (klasikinės), bet ir moderniosios reklamos priemonės. Tai padiktavo ir naujosios knygos pavadinimą.

Knygą sudaro 2 dalys: pirmoje dalyje apžvelgiamos tradicinės (klasikinės) reklamos priemonės, antrojoje – moderniosios.

Knygos „REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo“ skaitytojai – reklamos agentūrų bei įmonių rinkodaros ir reklamos skyriaus specialistai, smulkių ar vidutinių įmonių vadovai, mokymo įstaigų studentai. Leidinys taip pat pravers norintiems pagilinti ir pritaikyti žinias reklamos ir rinkodaros srityje.

Knygos „REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo“ autoriai – mokslininkai, pedagogai ir marketingo praktikai – doc. B. Čereška, A. Rupšlaukis (LIMA narys), D. Jokubauskas. Autoriai išleido ir pirmąsias mokomąsias knygas reklamos tematika Lietuvoje: „Reklama ir jos poveikis vartotojui“, „Reklama: teorija ir praktika. Pastaroji buvo viena perkamiausių 2004 m. mokomųjų knygų Lietuvoje.

Knygos priedas – aiškinamasis reklamos ir viešųjų ryšių terminų žodynas.

Informacija

Autorius: Bronislovas Čereška, Darius Jokubauskas, Almas Rupšlaukis
Leidėjas: Super namai
Išleidimo metai: 2019
Knygos puslapių skaičius: 400
Formatas: 17x24, kieti viršeliai
ISBN ar kodas: 9786099596075

Pirkėjų atsiliepimai

Atsiliepimai išfiltruojami pasirinkus eilutę

5 4
4 0
3 0
2 0
1 0
5 4 atsiliepimai
Rašyti atsiliepimą

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti

2022-06-08

Taigi – knyga pristato klasikinius reklamos aspektus, pradėdama nuo seniausių reklamos užuomazgų. Dėstymo stilius lakoniškas, tekstui būdinga mokymo priemonės struktūra ir išraiškos formos. Nesiryžčiau komentuoti, kokiam tiksliai skaitytojų ratui knyga būtų naudingiausia, nes į jį gali patekti ne tik formaliai studijuojantys reklamą, bet ir skaitytojai, kurie tiesiog nori susipažinti su reklamos klasika, trumpai apžvelgti reklamą, kaip visumą. O tokiais gali tapti kuo įvairiausių visuomenės sluoksnių ir labai skirtingo amžiaus žmonės.
Manyčiau, kad didžiausia knygos vertė – jos aprėptis, bandymas viename leidinyje apžvelgti daugumą klasikinės reklamos aspektų. Papildomai norisi paminėti įdomius istorinius rakursus, pateikiamus pavyzdžius iš Lietuvos. Jų tikrai nepavyktų aptikti kitose šalyse leidžiamuose reklamos vadovėliuose ar populiaresniu būdu reklamos klasiką pristatančiuose leidiniuose. Manyčiau, daugeliui skaitytojų pasirodys priimtinas konkretus ir gana lakoniškas dėstymo stilius – skaitytojui, kuris tik pradeda gilintis į reklamą, tikrai nėra galimybės iš karto susivokti nuomonių kiekvienu klausimu įvairovėje, todėl pravartu pirmiausiai atsiremti į tam tikrą „ašį“ – o ją puikiai nubrėžia šios knygos tekstas. Vėliau skaitytojas galės skaityti šios knygos tęsinį, gilintis į siauresnius reklamos klausimus – tam ši knyga bus padėjusi subalansuotą pamatą.
Taigi, galima pateikti labai lakonišką apibendrinimą: knyga pasižymi labai aiškia koncepcija ir neabejotinai turės savo skaitytojų ratą. Lygiai taip pat neabejotina, kad tie skaitytojai lauks antrosios jos dalies, kurioje klasika persipins su naujovėmis.

Prof. Sigitas Urbonavičius
VU EVAF Rinkodaros katedros vedėjas

2022-06-08

Taigi – knyga pristato klasikinius reklamos aspektus, pradėdama nuo seniausių reklamos užuomazgų. Dėstymo stilius lakoniškas, tekstui būdinga mokymo priemonės struktūra ir išraiškos formos. Nesiryžčiau komentuoti, kokiam tiksliai skaitytojų ratui knyga būtų naudingiausia, nes į jį gali patekti ne tik formaliai studijuojantys reklamą, bet ir skaitytojai, kurie tiesiog nori susipažinti su reklamos klasika, trumpai apžvelgti reklamą, kaip visumą. O tokiais gali tapti kuo įvairiausių visuomenės sluoksnių ir labai skirtingo amžiaus žmonės.



Manyčiau, kad didžiausia knygos vertė – jos aprėptis, bandymas viename leidinyje apžvelgti daugumą klasikinės reklamos aspektų. Papildomai norisi paminėti įdomius istorinius rakursus, pateikiamus pavyzdžius iš Lietuvos. Jų tikrai nepavyktų aptikti kitose šalyse leidžiamuose reklamos vadovėliuose ar populiaresniu būdu reklamos klasiką pristatančiuose leidiniuose. Manyčiau, daugeliui skaitytojų pasirodys priimtinas konkretus ir gana lakoniškas dėstymo stilius – skaitytojui, kuris tik pradeda gilintis į reklamą, tikrai nėra galimybės iš karto susivokti nuomonių kiekvienu klausimu įvairovėje, todėl pravartu pirmiausiai atsiremti į tam tikrą „ašį“ – o ją puikiai nubrėžia šios knygos tekstas. Vėliau skaitytojas galės skaityti šios knygos tęsinį, gilintis į siauresnius reklamos klausimus – tam ši knyga bus padėjusi subalansuotą pamatą.



Taigi, galima pateikti labai lakonišką apibendrinimą: knyga pasižymi labai aiškia koncepcija ir neabejotinai turės savo skaitytojų ratą. Lygiai taip pat neabejotina, kad tie skaitytojai lauks antrosios jos dalies, kurioje klasika persipins su naujovėmis.

2020-11-03

2019-07-10

Labai lauksime pasirodant !