Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Reformation and the Culture of Persuasion

-15% su kodu: ENG15
59,11 
Įprasta kaina: 69,54 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
59,11 
Įprasta kaina: 69,54 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 69.5400 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Why did people choose the Reformation? What was it in the evangelical teaching that excited, moved or persuaded them? Andrew Pettegree here re-examines the reasons that moved millions to this decisive and traumatic break with a shared Christian past. He explores the different media of conversion through which the Reformation message was communicated and imbibed - the role of drama, sermons, song and the book - and offers a persuasive new answer to the critical question of how the Reformation could succeed as a mass movement in an age before mass literacy.

Informacija

Autorius: Andrew Pettegree
Leidėjas: Cambridge University Press
Išleidimo metai: 2010
Knygos puslapių skaičius: 252
ISBN-10: 0521602645
ISBN-13: 9780521602648
Formatas: 229 x 152 x 15 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Reformation and the Culture of Persuasion“

Būtina įvertinti prekę