Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Reading Tourism Texts: A Multimodal Analysis

-15% su kodu: ENG15
75,72 
Įprasta kaina: 89,08 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
75,72 
Įprasta kaina: 89,08 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 89.0800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This volume explores the relationship between tourism and travel texts and contemporary society, and how each is shaped by the other. A multimodal analysis is used to look at a variety of texts including novels, travel brochures, blogs and videos.

Informacija

Autorius: Sabrina Francesconi
Leidėjas: Channel View Publications
Išleidimo metai: 2014
Knygos puslapių skaičius: 198
ISBN-10: 1845414268
ISBN-13: 9781845414269
Formatas: 210 x 148 x 11 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Reading Tourism Texts: A Multimodal Analysis“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Reading Tourism Texts: A Multimodal Analysis“