✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅
Nėra garantijos, kad marketingas bus veiksmingas. Jei anksčiau visi “P” būdavo tokie, kokių reikia, tai šansai, kad pasiseks, būdavo visai neblogi. Tačiau pastaruoju metu kažkas sutriko. Minėtų “P” jau nebepakanka. Ši knyga "Purpurinė karvė. Pertvarkykite savo verslą būdami išskirtiniais" – apie naują “P”, kuris staiga tapo nepaprastai svarbus.
Ką iš to, ko jūs neturite, turi Starbucks ir JetBlue, Krispy Kreme ir Apple, Dutch Boy ir Kensington, Zespri ir Hard Candy kompanijos? Kaip joms pavyksta ir toliau stulbinti kritikus ir įspūdingai augti, paliekant toli už nugaros anksčiau tokias išmėgintas ir patikimas kompanijas išsižiojusias iš nuostabos?
Karvės, po to kai pamatėte vieną, antrą, dešimtą, nusibosta. Tačiau Purpurinė karvė - na, tai jau kitas reikalas. Purpurinė karvė - tai kažkas ypatingo, prieštaraujančio intuicijai, kažkas jaudinančio ir tiesiog neįtikėtino. Kiekvieną dieną vartotojams tenka susidurti su daugybe nuobodžių, nusibodusių dalykų - kitaip sakant, su daugybe žalų karvių -bet drąsiai galite lažintis, kad jie niekada nepamirš Purpurinės karvės, jei tik tokią sutiktų. Ir visiškai ne marketingo uždavinys ja papildyti jūsų gaminius ar paslaugas. Purpurinė karvė turi būti jų sudėtinė dalis. Ji arba yra gaminio ar paslaugos viduje, arba jos apskritai nėra, ir viskas.
Knygoje „Purpurinė karvė" Sethas Godinas primygtinai ragina jus į viską, ką gaminate ir ką darote, įvesti Purpurinę karvę, sukurti kažkąt ikrai vertą dėmesio.
Sethas Godinas yra visame pasaulyje žinomų bestselerių autorius. Jis taip pat garsėja kaip paskaitininkas, yra įkūręs kelias sėkmingai veikiančias kompanijas ir yra žurnalo Fast Company pagalbinis redaktorius.
Autorius: | Seth Godin |
Leidėjas: | Rgrupė |
Išleidimo metai: | 2005 |
Knygos puslapių skaičius: | 205 |
Formatas: | 14x21, kieti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9789955689027 |
Atsiliepimai išfiltruojami pasirinkus eilutę