✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅
Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Kiekvienas vadovas nori tapti puikiu vadovu. Tačiau, norint tapti puikiu, reikia padaryti kažką nepaprasta, neįprasta, tai kas kitiems nepavyksta. Ir tada susiduriama su rizika, kad šis iššūkis gali būti ne jo jėgoms, kad jis gali vadovą sužlugdyti.
Knygoje „Puikus vadovas. Žlugęs vadovas. Kaip siekiant kompanijos suklestėjimo išvengti neigiamo permainų poveikio“ aprašytos problemos iki skausmo pažįstamos kiekvienam iš vadovų: kokybiškų ir savalaikių paslaugų poreikis didžiulis, pajėgumai atrodo dideli, pardavimas organizuojamas geriau nei vyksta pats paslaugų/produktų teikimas,vėluoja nemaža dalis užsakymų, darbuotoju kaita per didelė, diegiam įvairius (ISO 9001 ir pan) standartus, perprojektuojam organizacines struktūras, bandom išgryninti funkcijų pasidalinimą, naudoti komandinį darbą daugeliui skirtingų projektų, darbuotojai dirba ne mažiau 8 valandų per dieną, tačiau pagal gaunamą rezultatą išaiškėja, kad dirbama tik 40% pajėgumu, o likę 60% iššvaistomi ne taip, ne ten ir ne tam kam reikia.
Kaip suvienyti “gentis”, kaip apjungti įmonę po vieną vėliavą, kaip sutelkti visus vieningam žygiui – užkariauti klientų pasitikėjimą ir širdis? Štai kur tikrasis iššūkis.
Autorius: | Ray Immelman |
Leidėjas: | Rgrupė |
Išleidimo metai: | 2004 |
Knygos puslapių skaičius: | 430 |
Formatas: | kieti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9789955968214 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti