Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Public Relations in China: Building and Defending your Brand in the PRC

-15% su kodu: ENG15
37,38 
Įprasta kaina: 43,98 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
37,38 
Įprasta kaina: 43,98 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 43.9800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

In this pithy yet compact book, David Wolf, provides business owners and PR practitioners with a roadmap to corporate credibility in China. Laced with thoughtful advice and braced with illustrative cases, Public Relations in China strips out the jargon and offers something rare: a practical handbook for building and defending a brand in China.

Informacija

Autorius: D. Wolf
Serija: Palgrave Pocket Consultants
Leidėjas: Palgrave Macmillan UK
Išleidimo metai: 2015
Knygos puslapių skaičius: 240
ISBN-10: 1137483792
ISBN-13: 9781137483799
Formatas: 216 x 140 x 14 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Public Relations in China: Building and Defending your Brand in the PRC“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Public Relations in China: Building and Defending your Brand in the PRC“