✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅

🚛 BLACK FRIDAY! Nemokamas pristatymas nuo 10€ į Venipak paštomatus. Daugiau čia >> 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >> 🔥

Profesinio bakalauro studijos 2010 (3)

-10% su kodu: PATOGU
1,79 
Įprasta kaina: 1,99 
-10% su kodu: PATOGU
Kupono kodas: PATOGU
Akcija baigiasi: 2024-12-03
-10% su kodu: PATOGU
1,79 
Įprasta kaina: 1,99 
-10% su kodu: PATOGU
Kupono kodas: PATOGU
Akcija baigiasi: 2024-12-03
-10% su kodu: PATOGU
2024-11-30 1.99 InStock
Knygą turime sandėlyje
Nemokamas pristatymas į paštomatus rytoj, lapkričio 28 d. užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Šiame straipsnyje "Profesinio bakalauro studijos 2010 (3)" atskleidžiama paslaugų kokybės esmė, vertinimo modeliai, siekiama išanalizuoti vartotojų nuomonę apie teikiamų paslaugų kokybę "Splius" įmonėje bei, remiantis klientų nuomonės tyrimo rezultatais, nustatyti teikiamų paslaugų kokybę ir pateikti rekomendacijas veiklai tobulinti.

Straipsnio aktualumą lemia auganti paslaugų paklausa, vis svarbesnė tampa ne tik paslaugų įvairovė, bet ir teikiamos paslaugos kokybė. Paslaugų organizacija, teikianti kokybiškas paslaugas, laimi vartotojų palankumą ir ištikimybę, padidina rinkos dalį, suformuoja ir išlaiko kompetentingų darbuotojų komandą. Norint įvertinti paslaugų kokybę, pirmiausia reikia išsiaiškinti, kaip ją suvokia patys klientai. Pasinaudojant standartizuota apklausa raštu (anketavimu), kaip vartotojai vertina "Splius" įmonės paslaugų kokybę, pateikiami tyrimo, kuris grįstas kokybės modelio kriterijais, rezultatai. Tyrimo metu nustatyta, kad didžioji dalis klientų yra patenkinti teikiamomis paslaugomis.

Straipsnio tyrimo mokslinę problemą grindžia faktas, kad kiekvienas vartotojas nori gauti kokybiškas ir nepriekaištingas paslaugas, jam svarbu, kaip yra pateikiama paslauga ir ar ji atitinka jo lūkesčius. Darbo problema gali būti nusakoma tokiais probleminiais klausimais: Kokie bendrieji teoriniai paslaugos kokybės vertinimo modeliai ir kriterijai yra tinkami, vertinant įmonės teikiamų paslaugų kokybę? Kaip vartotojai vertina "Splius" teikiamų paslaugų kokybę? Kokie galimi paslaugos kokybės gerinimo keliai?

TURINYS


Pavel Abramov, Vaiva Macijauskienė (mokslinis vadovas)

"SPLIUS" TEIKIAMŲ PASLAUGŲ KOKYBĖ: VARTOTOJŲ NUOMONĖS TYRIMAS / 5

 

Laura Borisovą, Sigita Simbelytė (mokslinis vadovas)

AB "LIETUVOS DRAUDIMAS" FINANSINĖS BŪKLĖS ANALIZĖ / 11

 

Kęstutis Čiapas, Marijus Macis (mokslinis vadovas)

RIZIKOS GRUPĖS VAIKŲ SOCIALIZACIJA: TEISINIAI ASPEKTAI / 20

 

Eligijus Gricius, Liudvikas Kaklauskas (mokslinis vadovas)

ĮMONĖS GPS TINKLO KŪRIMAS / 26

 

Asta Grigalaitienė, Raimondas Grigalaitis, Jūratė Marcišauskienė (mokslinis vadovas)

TIESIOGINIŲ UŽSIENIO INVESTICIJŲ ĮVERTINIMAS BALTIJOS ŠALYSE / 38

 

Rima Jakutienė, Dainius Popovas (mokslinis vadovas) MOTINYSTĖS (TĖVYSTĖS) APSAUGOS SOCIALINĖ TEISINĖ

RAIDA IR PROBLEMOS / 51

 

Dovilė Juškaitė, Eglė Simkevičienė (mokslinis vadovas)

PRIEVOLIŲ PASIBAIGIMO TEISINIS REGULIAVIMAS / 55

 

Jūratė Kazlovaitė, Jūratė Marcišauskienė (mokslinis vadovas)

LIETUVOS GYVYBĖS DRAUDIMO ĮMONIŲ ĮMOKŲ IR IŠMOKŲ LYGINAMOJI ANALIZĖ 2004-2009 M / 64

 

Daiva Kniežienė, Virgilijus Januška (mokslinis vadovas) SOCIALINIŲ IŠMOKŲ ŠEIMOMS, AUGINANČIOMS VAIKUS,

TEISINIO REGULIAVIMO YPATUMAI / 73

 

Karina Knyvaitė, Marius Garbenis (mokslinis vadovas)

INDIVIDUALIOS ĮMONĖS SPECIFIKA IR YPATYBĖS LIETUVOS RESPUBLIKOS AUKŠČIAUSIOJO TEISMO PAVYZDŽIU / 80

 

Jolita Korsakienė, Dalius Vaičiulis (mokslinis vadovas)

VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ SKATINIMO IR ATSAKOMYBĖS YPATUMAI / 85

 

Mantas Lėliukas, Saulius Ceplinskas (mokslinis vadovas) CENTRALIZUOTO ATSARGINIŲ DUOMENŲ SERVERIO PROJEKTAVIMAS IR KŪRIMAS / 94

 

Kęstutis Mačiūnas, dr. Donatas Dervinis (mokslinis vadovas)

INTERAKTYVI MOKYKLOS KOMPIUTERIŲ TINKLO GEDIMŲ REGISTRAVIMO IR ŠALINIMO POSISTEMĖ / 104

 

Aurimas Narutavičius, Liudvikas Kaklauskas (mokslinis vadovas)

BEVIELIO KOMPIUTERIŲ TINKLO SAUGOS UŽTIKRINIMO LYGINAMOJI ANALIZĖ / 114



Daivaras Pakarklis, Laima Lukočienė (mokslinis vadovas)

RESTITUCIJA SUTARTINIUOSE SANTYKIUOSE / 134

 

Ernesta Radavičiūtė, Virgilijus Januška (mokslinis vadovas)

PACIENTŲ SVEIKATAI PADARYTOS ŽALOS ATLYGINIMAS / 140

 

Rasa Šimkutė, Lina Giedrimienė (mokslinis vadovas)

UAB "RŪTA" SALDAINIŲ SU NATŪRALIOMIS ŽALIAVOMIS VARTOTOJŲ ELGSENOS TYRIMAS / 149

 

Nijolė Sliožienė, Lina Giedrimienė (mokslinis vadovas)

RESTORANO-PICERIJOS "BRODVĖJAUS PICA" PARDAVIMO SKATINIMO PROGRAMA / 156

 

Rita Šukytė, Saulius Vaivada (mokslinis vadovas)

INOVATYVIOS PASLAUGOS LAISVALAIKIO PASLAUGŲ ELEKTRONINĖS PARDUOTUVĖS POREIKIS ŠIAULIŲ REGIONE / 164

 

Lina Turauskaitė, Kęstutis Meldeikis (mokslinis vadovas)

KREDITŲ REITINGŲ ANALIZĖ LIETUVOS KOMERCINIŲ BANKŲ PAVYZDŽIU / 179

 

Egidijus Žukauskas, Liudvikas Kaklauskas (mokslinis vadovas) "LINUX" SERVERIO NAUDOJIMAS KOMPIUTERIŲ TINKLO SAUGOS UŽTIKRINIMUI / 186

Informacija

Leidėjas: Šiaurės Lietuvos kolegija
Išleidimo metai: 2010
Knygos puslapių skaičius: 193
Formatas: 21x30, minkšti viršeliai
ISBN ar kodas: 9772029175007

Pirkėjų atsiliepimai

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti