Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Principle of marketing: markting

-15% su kodu: ENG15
87,97 
Įprasta kaina: 103,49 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
87,97 
Įprasta kaina: 103,49 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 103.4900 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

New technology is making it possible to configure and personalize a wide array of productsand services including computers, automobiles, clothing, golf clubs, cosmetics, mortgages,and vitamins. Consumers can log on to websites such as Mattel Inc.¿s barbie.com anddesign their own Barbie pal doll or Fingerhut¿s myjewelry.com to design their own rings.Technological developments are also likely to make the mass customization of advertisingmore practical as well. Another major reason why marketers are emphasizing relationshipsis that it is often more cost-effective to retain customers than to acquire new ones.

Informacija

Autorius: Derese Alehegn
Leidėjas: LAP LAMBERT Academic Publishing
Išleidimo metai: 2020
Knygos puslapių skaičius: 176
ISBN-10: 613490905X
ISBN-13: 9786134909051
Formatas: 220 x 150 x 11 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Principle of marketing: markting“

Būtina įvertinti prekę