Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Presidential Campaigns in the Age of Social Media: Clinton and Trump

-15% su kodu: ENG15
143,32 
Įprasta kaina: 168,61 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
143,32 
Įprasta kaina: 168,61 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 168.6100 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This book offers content analyses of the 2016 presidential candidate campaign messages from the primary and the general election. The chapters examine both new (Twitter, Facebook) and traditional (TV spots, debates, speeches) media employed in this contest. This allows comparison of campaign phases (primary versus general), candidates (Republican primary and Democratic primary candidates; general election candidates), and message forms. The results are compared with data from analyses of previous presidential campaigns.

Informacija

Autorius: Mark J. Glantz, William L. Benoit,
Leidėjas: Peter Lang
Išleidimo metai: 2019
Knygos puslapių skaičius: 178
ISBN-10: 1433168227
ISBN-13: 9781433168222
Formatas: 231 x 155 x 14 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Presidential Campaigns in the Age of Social Media: Clinton and Trump“

Būtina įvertinti prekę