✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅

🚛 BLACK FRIDAY! Nemokamas pristatymas nuo 10€ į Venipak paštomatus. Daugiau čia >> 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >> 🔥
Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime

Knygos aprašymas

Šios mokymo priemonės tikslas - glaustai ir paprastai pateikti studentams prekybos įmonės strategijos rengimo metodiką. Priemonėje pateikiami prekybos įmonės marketingo strategijos etapai, aplinkos analizės metodika, įvertinama verslo aplinka, strateginės analizės metodai. Kiekvienas skyrius baigiasi savarankiško darbo užduotimis. Ši mokymo priemonė adaptuota prekybos vadybos studijų programos studentams.

Informacija

Autorius: Rūta Poželaitė, Liucija Urbonienė
Leidėjas: Šiaulių kolegija
Išleidimo metai: 2010
ISBN ar kodas: 9786094150197

Pirkėjų atsiliepimai

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti