Užsisakykite iki gruodžio 23d. 15:30 val. ir atsiimkite užsakymus pirmadienį iki 16 val. - patogupirkti.lt sandėlyje Vilniuje, Kalvarijų g. 143 Daugiau  ČIA >>

Šventinės dovanos mobile 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >>  🔥

Prekių ženklų nesėkmės. Visa tiesa apie 100 didžiausių visų laikų ženklodaros klaidų

Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime

Knygos aprašymas

Prekių ženklų nesėkmės žaviai pažvelgia į tai, kas nutinka tokiems pasauliniams gigantams kaip „McDonald‘s“ ir „CocaCola“, sukūrusiems naujus prekių ženklus, kurie su trenksmu ir didžiuliais nuostoliais žlunga.


Mattas Haigas šią temą nagrinėja tikrai linksmu stiliumi. "Prekių ženklų nesėkmės. Visa tiesa apie 100 didžiausių visų laikų ženklodaros klaidų" - tai verslo knyga, kurią labai smagu skaityti. Autorius atskleidžia, kas kiekvienu atveju pavyko ne taip, ir duoda vertingą išmoktų pamokų sąrašą. Kelionė po žavingą Matto Haigo nesėkmių salę įspės jus apie tykančius pavojus ir nurodys, kaip jūsų prekių ženklui užtikrinti ilgą ir sveiką gyvenimą.

Knygų, kuriose aprašomi geriausios rinkodaros pavyzdžiai, yra apstu, tačiau tikras mokymasis yra aiškinimasis, kodėl prekių ženklams nepasisekė.

Knygos autorius teigia: „...kai ėmiausi rinkti medžiagą šiai savo knygai tema „kaip nereikia elgtis“, tokį tikslą ir turėjau – apžvelgti prekių ženklus, kurie buvo nužudyti vos gimę. Arba pakalbėti apie tas, vis dar esančias mūsų tarpe, nesėkmes – prekių ženklus, kuriuos reikėjo nužudyti vos gimusius“.


"Įdomus ir naudingas skaitinys... Tai - žymiausių prekių ženklų apmaudžių klaidų aruodas, kurį sunku pralenkti.“


Financial Times



Mattas Haigas yra nepriklausomas konsultantas, patariantis organizacijoms, beieškančioms integruotos rinkodaros ir ženklodaros sprendimų. Jis yra daugelio knygų autorius, įskaitant ir bestselerį Prekių ženklų karaliai: kaip 100 pirmaujančių pasaulio prekių ženklų klesti ir išgyvena.


Iš anglų kalbos vertė Rūta Meškauskaitė

Informacija

Autorius: Matt Haig
Leidėjas: Verslo žinios
Išleidimo metai: 2009
Knygos puslapių skaičius: 238
Formatas: 16x23, minkšti viršeliai
ISBN ar kodas: 7546089

Pirkėjų atsiliepimai

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti