Viskas iki 4,99€ + knygos su defektais! Naršykite ČIA >>
Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Prekių ženklų nesėkmės žaviai pažvelgia į tai, kas nutinka tokiems pasauliniams gigantams kaip „McDonald‘s“ ir „CocaCola“, sukūrusiems naujus prekių ženklus, kurie su trenksmu ir didžiuliais nuostoliais žlunga.
Mattas Haigas šią temą nagrinėja tikrai linksmu stiliumi. "Prekių ženklų nesėkmės. Visa tiesa apie 100 didžiausių visų laikų ženklodaros klaidų" - tai verslo knyga, kurią labai smagu skaityti. Autorius atskleidžia, kas kiekvienu atveju pavyko ne taip, ir duoda vertingą išmoktų pamokų sąrašą. Kelionė po žavingą Matto Haigo nesėkmių salę įspės jus apie tykančius pavojus ir nurodys, kaip jūsų prekių ženklui užtikrinti ilgą ir sveiką gyvenimą.
Autorius: | Matt Haig |
Leidėjas: | Verslo žinios |
Išleidimo metai: | 2009 |
Knygos puslapių skaičius: | 238 |
Formatas: | 16x23, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 7546089 |
Parašykite atsiliepimą apie „Prekių ženklų nesėkmės. Visa tiesa apie 100 didžiausių visų laikų ženklodaros klaidų“