✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅

🚛 BLACK FRIDAY! Nemokamas pristatymas nuo 10€ į Venipak paštomatus. Daugiau čia >> 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >> 🔥
Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime

Knygos aprašymas

Knygoje pristatoma prekių ženklų samprata ir jų finansinė bei socialinė svarba, analizuojami svarbiausi pasaulio prekių ženklai ir jų valdymo patirtys, nagrinėjama vaizdinė ir žodinė prekių ženklų reikšmė pritraukiant vartotojus. Paskutiniame skyriuje pateikiamos tendencijos, kurios lems prekių ženklų, verslo ir visuomenės ateitį.
Prekių ženklai sukuria vartojimo pridėtinę vertę, nes jie sumažina pirkimo riziką ir pastangas, skatina investuoti į kokybę ir inovacijas. Prekių ženklai taip pat gali pagerinti vartotojų estetinę ir psichologinę patirtį. Ši knyga skirta bet kuriam plataus akiračio žmogui, kuris siekia geriau suprasti prekių ženklų socialinę ir finansinę vertę, šiuolaikinę prekių ženklų kūrimo praktiką ir kai kuriuos naujus šios svarbios temos aspektus.

Informacija

Autorius: Rita Clifton, John Simmons, Sameena Ahmad ir kt.
Leidėjas: Alma littera
Išleidimo metai: 2011
Knygos puslapių skaičius: 288
ISBN ar kodas: 9789955388388

Pirkėjų atsiliepimai

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti