Viskas iki 4,99€ + knygos su defektais! Naršykite ČIA >>

Nemokamas pristatymas nuo 20€ į paštomatus Lietuvoje * 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >>  🔥
Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime

Knygos aprašymas

Vadovėlyje nagrinėjami prekių paskirstymo sampratos, paskirstymo kanalo dalyvių klasifikavimo klausimai; aptariamos kanalo dalyvių funkcijos, paskirstymo strategijos, paskirstymo kanalo parinkimą sąlygojantys veiksniai; detalizuojama optimalaus paskirstymo kanalo struktūra ir jos nustatymo metodai; atskleidžiami prekių ir paslaugų paskirstymo ypatumai, konfliktų specifika ir paskirstymo kanalų plėtros galimybės. Šis leidinys galėtų sudominti tiek socialinių, tiek techniškųjų mokslų studentus bei įmonių specialistus, praktikoje taikančius marketingo principus.

Informacija

Autorius: Rasa Gudonavičienė, Ilona Bučiūnienė
Leidėjas: KTU leidykla Technologija
Išleidimo metai: 2003
Knygos puslapių skaičius: 188
Formatas: 15x21, minkšti viršeliai
ISBN ar kodas: 9955093277

Pirkėjų atsiliepimai

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti