✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅
Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Remiantis išsamiu įvairių šalių rinkos tyrimu ir gausybe praktinių pavyzdžių knygoje "Prekės ženklo jausmas. Galingų prekių ženklų kūrimas, naudojant lytėjimą, skonį, kvapą, vaizdą ir garsą" pateikiamas ištisas idėjų lobynas, kaip sukurti prekės ženklą, galintį daryti poveikį visiems penkiems žmonių pojūčiams.
Taip pat autorius pristato nuoseklų metodą, kaip nuo dvimatės ženklodaros, naudojančios tik garsą ir vaizdą, pereiti į daugiamatį pasaulį, patraukiantį ir uoslę, lytėjimą ar skonį , ir taip pat sukurti prekės ženklą, kurį klientas atpažins "užrištomis akimis" ir geis net "sudaužyto".
"Prekės ženklo jausmas" yra žymus darbas, kuris paaiškina, ką sėkmingiausios pasaulio kompanijos daro kitaip, integruodamos visus penkis jutimus - lytėjimą, skonį, kvapą, vaizdą ir garsą. Knyga pakeis supratimą apie tai, kaip rinkodaros specialistai gali elgtis su pačia ženklodaros koncepcija."
Charlie Bell, "McDonald's" korporacijos generalinis direktorius ir valdybos pirmininkas
"M. Lindstromas, vienas iš originaliausių ženklodaros mąstytojų, atskleidžia, kaip pralaužti dviejų matmenų vaizdo ir garso rutiną, emociškai susiejant visus penkis jutimus. Šioje knygoje pateikiami duomenys ir įžvalgos, kurios nustebins net labiausiai išmanančiuosius prekių ženklų stebėtojus."
RobertA. Eckert, "Mattel Inc." generalinis direktorius ir valdybos pirmininkas
"M. Lindstromas turi talentą - kurti didžiules idėjas. "Prekės ženklo jausme" jis įgyvendina naujas idėjas, naudodamas tikrus pavyzdžius iš pirmaujančių kompanijų visame pasaulyje. "Prekės ženklo jausmas" suteikia prekės ženklo valdymo menui ir mokslui naujų dimensijų."
Alex Hungate, "Reuters Group" rinkodaros direktorius
"Kūrybiška, įžvalgu, įtikinama. Padės jums prasibrauti pro reklamų chaoso masę ir sukurti galingą prekės ženklą."
Torben Ballegaard Sorensen, "Bang & Olufsen Wordwide" generalinis direktorius
"Prekės ženklo jausmas" paruošia dirvą, įžvalgiai parodydamas, kaip visų penkių jutimų rinkodara gali transformuoti jūsų prekių ženklų kūrimo būdą."
Andre Lacroix, "EuroDisney" generalinis direktorius ir valdybos pirmininkas
"Joje yra idėjų, kaip įkvėpti naujos gyvybės jūsų prekių ženklams, lobynas."
Philip Kotler, iš Įžangos
Iš anglų kalbos vertė Lina Krutulytė
TURINYS
ĮVADAS / 7
1 SKYRIUS Namudinė pramonė tapo profesionali / 9
2 SKYRIUS Kai kurios kompanijos elgiasi teisingai / 17
3 SKYRIUS Sudaužykite savo prekės ženklą / 49
4 SKYRIUS Nuo ,,2D" ženklodaros - prie „5D" / 80
5 SKYRIUS Sužadinti, sustiprinti ir susaistyti: kaip sukurti jutiminį prekės ženklą / I 18
6 SKYRIUS Pojūčių matavimas / 157
7 SKYRIUS Prekės ženklo religija: išmoktos pamokos / 187
8 SKYRIUS Ženklodara: holistinis požiūris / 220
Literatūra / 239
„Prekės ženklo jausmo" tyrimas / 243
Keletas tyrėjo žodžių / 246
Padėkos / 249
Nuolatos atnaujinamas DualBook.com / 252
Rodyklė / 254
Autorius: | Martin Lindstrom |
Leidėjas: | Vaga |
Išleidimo metai: | 2008 |
Knygos puslapių skaičius: | 264 |
Formatas: | 17x24, kieti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9785415020607 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti