Mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo problema Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklų, ypač pradinių klasių mokinių, imtyse nagrinėta dar gana fragmentiškai. Tačiau net minėti duomenys rodo, kad keičiantis edukacinėms paradigmoms, mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimas buvo tradicinis, silpnai atnaujinamas procesas. Autoriams šios mokslo studijos idėja kilo analizuojant bendrojo ugdymo mokyklų pateiktus duomenis apie mokinio individualios pažangos stebėjimą ir vertinimą. Šis leidinys yra reikšmingas Lietuvos pradinio ugdymo mokslui ir praktikai, nes jame sukurti ir patikrinti pradinio ugdymo matematikos pasiekimų ir pažangos tarpinio vertinimo instrumentai bei metodika. Knygoje „Pradinio ugdymo matematikos pasiekimų ir pažangos vertinimo instrumentai“ pateikta mokinių pasiekimų vertinimo samprata, pagrįsta Lietuvos ir užsienio mokslininkų tyrimų rezultatų analize. Darbas ypač naudingas pradinio ugdymo matematikos didaktikos sričiai, nes parengti instrumentai padės objektyviai matuoti ir vertinti pirmosios ir antrosios klasių mokinių matematikos pasiekimus skirtingais laikotarpiais: mokslo metų pradžioje, viduryje ir pabaigoje. Autoriai rėmėsi atnaujintomis priešmokyklinio ir pradinio ugdymo bendrosiomis programomis (2022) ir parengė mokinių pasiekimų vertinimo testus, apimančius visas ugdymo turinio sritis. Mokslo studija pasižymi ne tik teorine, bet ir praktine verte, todėl yra naudinga tiek mokslininkams, tiek švietimo politikams, tiek pradinių klasių ir matematikos mokytojams. Iš esmės sudėtinga tema knygoje pristatoma paprastai, tačiau užtikrinant, kad būtų įdomu ir naudinga ne tik mokslininkui, mokytojui, švietimo politikui, bet ir studentui.
Autorius: | Irina Klizienė |
Leidėjas: | KTU leidykla Technologija |
Išleidimo metai: | 2023 |
Knygos puslapių skaičius: | 112 |
Formatas: | 18x25, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9786090218402 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti