Power Cues: The Subtle Science of Leading Groups, Persuading Others, and Maximizing Your Personal Impact

-15% su kodu: ENG15
41,95 
Įprasta kaina: 49,35 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
41,95 
Įprasta kaina: 49,35 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 49.3500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Informacija

Autorius: Nick Morgan
Leidėjas: Harvard Business Review Press
Išleidimo metai: 2014
Knygos puslapių skaičius: 272
ISBN-10: 1422193500
ISBN-13: 9781422193501
Formatas: 217 x 151 x 28 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Power Cues: The Subtle Science of Leading Groups, Persuading Others, and Maximizing Your Personal Impact“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Power Cues: The Subtle Science of Leading Groups, Persuading Others, and Maximizing Your Personal Impact“