Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Political Marketing: : Theoretical and Strategic Foundations

-15% su kodu: ENG15
413,08 
Įprasta kaina: 485,98 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
413,08 
Įprasta kaina: 485,98 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 485.9800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This is the first integrated theory-to-practice text on marketing's role in the political process. It

Informacija

Autorius: Wojciech Cwalina, Andrzej Falkowski, Bruce I. Newman,
Leidėjas: Routledge
Išleidimo metai: 2011
Knygos puslapių skaičius: 354
ISBN-10: 0765622912
ISBN-13: 9780765622914
Formatas: 235 x 157 x 24 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Political Marketing: : Theoretical and Strategic Foundations“

Būtina įvertinti prekę