Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Plakatkampagnen der Schaubühne 2018 bis 2022: Christian Jankowski, John Bock, Olaf Nicolai, Katharina Sieverding und Monica Bonvicini

-15% su kodu: ENG15
39,75 
Įprasta kaina: 46,77 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
39,75 
Įprasta kaina: 46,77 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 46.7700 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

The Schaubühne Berlin is one of the foremost German-language theatres and has a unique artistic profile. Between 2018 and 2022, visual artists Christian Jankowski, John Bock, Olaf Nicolai, Katharina Sieverding and Monica Bonvicini designed a series of posters for the theatre. The outcome: striking two-dimensional artworks that when inserted into Berlin's cityscape, created a kind of temporary urban exhibition. The array of artistic executions in the poster campaign ranges from humorously grotesque scenes or fanciful tableaux featuring members of the ensemble to purely conceptual approaches devoid of any text or image, to posters that use round cut-outs to capitalize on their ever-changing impact in the urban space. This publication brings together for the first time all of the designs alongside accompanying texts and interviews.

Informacija

Leidėjas: Kerber Christof Verlag
Išleidimo metai: 2023
Knygos puslapių skaičius: 176
ISBN-10: 3735609236
ISBN-13: 9783735609236
Formatas: 276 x 209 x 18 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Plakatkampagnen der Schaubühne 2018 bis 2022: Christian Jankowski, John Bock, Olaf Nicolai, Katharina Sieverding und Monica Bonvicini“

Būtina įvertinti prekę