Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Place Branding: Glocal, Virtual and Physical Identities, Constructed, Imagined and Experienced

-15% su kodu: ENG15
97,22 
Įprasta kaina: 114,38 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
97,22 
Įprasta kaina: 114,38 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 114.3800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

The topic of place branding is moving from infancy to adolescence. Many cities, and nations have already established their place brand and this well documented new book brings the fundamentals of place branding together in an academic format but is at the same time useful for practice.

Informacija

Autorius: F. Go, R. Govers,
Leidėjas: Palgrave Macmillan UK
Išleidimo metai: 2009
Knygos puslapių skaičius: 340
ISBN-10: 0230230733
ISBN-13: 9780230230736
Formatas: 241 x 160 x 24 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Place Branding: Glocal, Virtual and Physical Identities, Constructed, Imagined and Experienced“

Būtina įvertinti prekę