Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Pharmaceutical Marketing Mix Strategies: An Indian Perspective

-15% su kodu: ENG15
72,18 
Įprasta kaina: 84,92 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
72,18 
Įprasta kaina: 84,92 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 84.9200 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Though India has become a lucrative market for pharmaceuticals, liberalization and Globalization has thrown up a variety of challenges and opportunities. Pharmaceutical marketing Mix Strategies aims to understand the practices being followed by the major pharma companies in India. Building on an understanding of the pharmaceutical marketing activities, the book defines the pharmaceutical Marketing Mix Strategies.

Informacija

Autorius: Harpreet Singh, G. S. Batra,
Leidėjas: LAP LAMBERT Academic Publishing
Išleidimo metai: 2012
Knygos puslapių skaičius: 148
ISBN-10: 3848414538
ISBN-13: 9783848414536
Formatas: 220 x 150 x 9 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Pharmaceutical Marketing Mix Strategies: An Indian Perspective“

Būtina įvertinti prekę