Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Persuasive Signs: The Semiotics of Advertising

-15% su kodu: ENG15
68,09 
Įprasta kaina: 80,10 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
68,09 
Įprasta kaina: 80,10 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 80.1000 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Using both verbal and nonverbal techniques to make its messages as persuasive as possible, advertising has become an integral component of modern-day social discourse designed to influence attitudes and lifestyle behaviors by covertly suggesting how we can best satisfy our innermost urges and aspirations through consumption. This book looks at the categories of this form of discourse from the standpoint of semiotic analysis. It deals with the signifying processes that underlie advertising messages in print, electronic, and digital form.

Informacija

Autorius: Marcel Danesi, Ron Beasley,
Serija: ISSN
Leidėjas: De Gruyter Mouton
Išleidimo metai: 2002
Knygos puslapių skaičius: 208
ISBN-10: 3110173409
ISBN-13: 9783110173406
Formatas: 236 x 160 x 21 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Persuasive Signs: The Semiotics of Advertising“

Būtina įvertinti prekę