Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Persuasive Effects of Instagram Typographic Advertisments among the Millennials: Philippine Research Colloquium Volume 10

-15% su kodu: ENG15
56,21 
Įprasta kaina: 66,13 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
56,21 
Įprasta kaina: 66,13 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 66.1300 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

The Philippine Research Colloqium series offer highly specialized works from the Philippine humanities and social sciences.In many cases, these are award-winning dissertations by promising young scientists.

Informacija

Autorius: Yvonne Bariuad, Elijah Daniel M. Celemen, Evangeline C. Daño, Gabriel Ian C. Lacusong, Francesca Anne J. Marisigan, Renzie Mae R. Nombre,
Serija: Philippine Research Colloquium
Leidėjas: Galda Verlag
Išleidimo metai: 2018
Knygos puslapių skaičius: 166
ISBN-10: 3962030395
ISBN-13: 9783962030391
Formatas: 230 x 155 x 10 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Persuasive Effects of Instagram Typographic Advertisments among the Millennials: Philippine Research Colloquium Volume 10“

Būtina įvertinti prekę