Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Perception and Organization: Art, Music, Media

-15% su kodu: ENG15
149,58 
Įprasta kaina: 175,98 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
149,58 
Įprasta kaina: 175,98 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 175.9800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Drawing on a heterogeneous body of literature including art, music and media theory, as well as philosophical and historical studies of perception, this book demonstrates that everyday work in organizations is strongly shaped by and embedded in human perception.

Informacija

Autorius: A. Styhre
Leidėjas: Palgrave Macmillan UK
Išleidimo metai: 2016
Knygos puslapių skaičius: 284
ISBN-10: 1349354341
ISBN-13: 9781349354344
Formatas: 216 x 140 x 16 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Perception and Organization: Art, Music, Media“

Būtina įvertinti prekę